wtorek, 26 lutego 2013

Top 10: Ulubione seriale cz. 1

Top 10 to akcja, przy okazji której raz w tygodniu na blogu pojawiają się różnego rodzaju rankingi, dzięki którym czytelnicy mogą poznać bliżej blogera, jego zainteresowania i gusta. Jeżeli chcesz dołączyć do akcji - w każdy piątek wypatruj nowego tematu na dany tydzień.

Dziś przyszła pora na... Dziesięć ulubionych seriali!

W dzisiejszych czasach jest tyle seriali, że każdy dla siebie coś znajdzie. Sama niestety zostałam wciągnięta przez niektóre produkcje. Przez to, że jest ich tak dużo postanowiłam akcje podzielić na dwie części. Pierwsza część będzie dotyczyć Polskich seriali, a druga część zagranicznych.

1. Przepis na życie. Co prawda do gustu przypadł mi tylko pierwszy sezon, ale miło go wspominam. No i mu trochę zawdzięczam












 2. Prawo Agaty. Nie miałam zamiaru oglądać tego serialu. Niestety pewnego dnia miałam za dużo wolnego czasu no i przepadłam.
















3. Teraz albo nigdy!! Bardzo miło wspominam ten serial. Do tego bardzo dobrze dobrana muzyka.















4. Licencja na wychowanie. Co prawda po pierwszym sezonie serial przestał być puszczany na antenie, ale mi się podobał. Dwie szalone rodzinki, które miały takie same problemy jak te rzeczywiste.









5. Rodzinka.pl Kolejna szalona rodzinka co prawda jej daleko do normalnej rodziny, dzieciaki mają co chcą, markowe ciuchy itd. Ale przy serialu można się odprężyć i pośmiać.














6. 13 posterunek. Nie pamiętam co przyciągało mnie wtedy przed telewizor, ale nie opuściłam żadnego odcinka.















7. Rodzina zastępcza. Do tego serialu mam sentyment. Aktorzy dorastali razem ze mną.










8. Janosik. ten serial polubiłam przez mojego tatę. Normalnie mijałabym go z daleka, ale zawsze z nim zasiadałam do Janosika.














9. Magda M. Pierwsza seria jak na mój gust była na prawdę udana niestety kolejne nie przyniosły niczego ciekawego.















 10. Wakacje z duchami. Serial był puszczany w każde wakacje. Jak w tym czasie nie bawiłam się na podwórze to z miłą chęcią oglądałam serial.

5 komentarzy:

  1. Aktualnie widzę jakoś 1 odcinek Rodzinki.pl na miesiąc więc nie jest źle xD
    Zastępczą i Posterunek oglądałam... - dawno, bardzo dawno :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubiłam "Magdę M.", "Rodzinę zastępczą", "13 posterunek" i "Teraz albo nigdy!". Aktualnie oglądam "Przepis na życie" i "Rodzinkę.pl", a na "Prawo Agaty" mam ochotę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj żadnego z powyższych nie dodałabym do swoich ulubionych seriali :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja w ogóle nie oglądam polskich seriali. XD Nie wiem, nigdy mnie nie ciągnęły. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. oglądałam przez dwa sezony 'teraz albo nigdy", ale już nie oglądam TV więc.. :D nie jestem na bieżąco :D

    OdpowiedzUsuń