poniedziałek, 3 grudnia 2012

Top 10: Książki, które chcielibyśmy otrzymać w prezencie

Top 10 to akcja, przy okazji której na blogu pojawiają się różnego rodzaju rankingi, dzięki którym czytelnicy mogą poznać bliżej blogera, jego zainteresowania i gusta. Jeżeli chcesz dołączyć do akcji - wypatruj nowych tematów.

Dziś przyszła pora na... Książki, które chcielibyśmy otrzymać w prezencie! 




Święta coraz bliżej, czas zacząć kupować prezenty. Mi niestety nikt nie robi prezentów książkowych. Pewnie sama będę musiała  kupić sobie, którąś z tych książek pod choinkę:)






1. Kreatywna fotografia cyfrowa - Chris Gatcum. Co prawda przydałby się poważny kurs. Niestety nie mam na takie przyjemności czasu ani pieniędzy. Na razie muszę zadowolić się książkami.









2. Jutro 2, a najlepiej od razu wszystkie część co się będę rozdrabniać. A o czym ta seria? O nastolatkach, którzy zastali swoją najbliższą okolicę opustoszałą.( a tak przynajmniej wydawało się na początku książki) Wszystko przez wojnę. O której nic nie wiedzą. Nawet nie mają pojęcia kto ich napadł.








3. Sekrety La Roja- Powinnam chcieć przeczytać coś o naszej rodzinnej drużynie, jednak to hiszpańscy zawodnicy przykuwają moją uwagę. Są tam zawodnicy, których dość długo obserwuję. No i kto by nie chciał poznać ich sekretu?:)









4. Drugi oddech- Philippe Pozzo di Borgo. Tą historię obejrzałam już na ekranie. Zawsze uważałam, że książka jest w pierwszej kolejności. Tym razem zrobiłam na odwrót.









5. Iker Casillas. Skromność mistrza. - Co prawda Casillas gra w Realu Madryt (Ja kibicuje Barcelonie) ale i tak nic nie zmieni mojego zdania o tym człowieku. Potrafi zaczarować swoją bramkę. Do tego wszystkiego wie co oznacza słowo przyjaźń.







6. Candy - Kevin Brooks. Brooks stara się opisać historię rzeczywistą, która bywa okrutna. Candy jest o trudnej miłości. Zawiłej przez nałogi głównej bohaterki. Nie zawsze ma się ochotę czytać o bajkowej miłości.











7. Jeden dzień - Dawid Nicholls. Chyba należę do tych nielicznych osób, które nie przeczytały tej książki.








8. P.S. Kocham Cię- Cecelia Ahern. Od jakiegoś roku mam zamiar przeczytać tą książkę. Niestety nieskutecznie. W święta zawsze jest trochę czasu na czytanie, więc chciałabym ją w końcu mieć w swoich dłoniach. 







9. Łatwe gotowanie- Gordon Ramsay. Ten człowiek potrafi nauczyć gotować każdego. Więc może i mi się uda. Przydałaby się kolejna książka z przepisami.










10. Dwory polskie - wyd. Dragon. Są w Polsce miejsca, które warto zobaczyć. Dwory i dworki to są miejsca w które po prostu lubię zwiedzać.Ale dobrze jest też coś o nich wiedzieć.
 

9 komentarzy:

  1. Czytałam Jeden Dzień i zdecydowanie polecam, genialne!
    A z listy chętnie dostałabym serię Jutro [wciąż nie miałam ani jednego tomu w ręku] i biografię Casillasa:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę Ci, aby Mikołaj spojrzał na Twoją listę i porzucił możliwie jak najwięcej tytułów, które sobie upatrzyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czytałam "Candy", już ładne parę lat temu, ale wspominam bardzo pozytywnie :)
    To życzę spełnienia życzeń - że się tak elokwentnie wyrażę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę chyba wszystkim pokazać listę:)
      Dzięki.

      Usuń
  4. ja poproszę "jeden dzień", bo wydaje mi się, że to będzie coś fajnego ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam "P.S. kocham Cię" - wspaniała książka. Gotować nie lubię.:( Więc książka raczej nie dla mnie. ;P "Jednego dnia" też nie czytałam nie jesteś jedyna. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. "Candy" też chętnie widziałabym u siebie na półeczce:)

    OdpowiedzUsuń