sobota, 3 listopada 2012

Top 10: stare książki, które chcemy ocalić od zapomnienia

Top 10 to akcja, przy okazji której raz w tygodniu na blogu pojawiają się różnego rodzaju rankingi, dzięki którym czytelnicy mogą poznać bliżej blogera, jego zainteresowania i gusta. Jeżeli chcesz dołączyć do akcji - w każdy piątek wypatruj nowego tematu.

Dziś przyszła pora na...Stare książki, które chcemy ocalić od zapomnienia!

Są książki, które nie mogą zostać zapomniane. Zostają gdzieś w naszej pamięci i nie chcemy aby kurzyły się gdzieś na półkach więc namawiamy do przeczytania swoich przyjaciół i znajomych. A jakie ja książki chce ocalić od zapomnienia?
Te, które były już wymieniane wiele razy (tym razem będzie tylko pięć):



1. Chłopcy z Placu broni.
2. Kamienie na Szaniec
3. Duma i uprzedzenie
4. Ojciec Chrzestny
5. Motyl

8 komentarzy:

  1. Motyla chciałabym przeczytać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie czytałam Motyla, ale z całą resztą się zgodzę, zwłaszcza "Kamienie na szaniec" - pierwsza książka, przy której płakałam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe, ciekawe... "Ojciec chrzestny" nadal przede mną, ale chętnie nadrobię zaległości:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Koniecznie "Kamienie na szaniec". Mimo tego, jak smutna jest historia i jak poważna, ja po prostu kocham tą książkę!

    OdpowiedzUsuń
  5. Z trzema pierwszymi się zgadzam jak najbardziej. Dwóch ostatnich nie czytałam - muszę to zmienić.

    OdpowiedzUsuń
  6. Niestety, żadnej z tych pozycji nie czytałam...

    Zapraszam Cię do zabawy "Liebster blog", szczegóły tutaj: http://ksiazki-moim-zyciem.blogspot.com/2012/11/liebster-blog-czyli-blogowa-zabawa-d.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgadzam się w stu procentach, jeżeli chodzi o "Ojca chrzestnego", ale myślę, że o tej książce nikt nigdy nie zapomni :). Dodatkowo interesuje mnie pozycja Lisy Genovy "Motyl". Muszę kiedyś po nią sięgnąć :)

    OdpowiedzUsuń